top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

מה העתיד של תעשיית הפרסום? פרק 363 עם גיא בר, מנהל החדשנות הראשי של קבוצת גיתם


גיא בר, היה כבר מנכ״ל משרד פרסום, מנהל קריאייטיב ראשי במשרד אחר וגם סטארטאפיסט ועצמאי. לאחרונה הוא חזר לקבוצת גיתם בתפקיד חדש ומסקרן-  מנהל החדשנות הראשי. מה זה בדיוק אומר? מה הוא עושה במסגרת התפקיד ואיך ״חתייאר״ כמוהו מתמנה לתפקיד כזה? הזמנתי אותו לפרק ודרשתי תשובות. 


התפקיד החדש של גיא בר מורכב משלושה חלקים עיקריים: בחינת תהליכים פנים ארגוניים של הקבוצה במטרה לתת פתרונות טכנולוגיים  לבעיות נפוצות (למשל איך לחסוך שעות של סיכומי פגישות זום באמצעות ai או מציאת כלים להתאמת גדלים אוטומוטית בסטודיו), ניסיון להבין את עתיד תעשיית הפרסום ואיך גיתם יכולה להתכונן אליו ואף להתאים את המודלים העסקיים שלה (למשל על המגמה של הלקוחות הגדולים להכניס את הפרסום אליהם הביתה), ולבסוף עבודה עם לקוחות הקבוצה כדי להציע להם פתרונות חדשניים לאתגרים השיווקיים שלהם. 


הזדמנות נדירה להציץ לחשיבה העמוקה של אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ וכיצד הוא נערך אקטיבית להתמודדות עם הטכנולוגיות החדשות שמשנות את הענף. פרק מאיר עיניים על שילוב בין יצירתיות לחדשנות, על אנשים ומשרדים שממציאים את עצמם מחדש ואיך המהפכות הטכנולוגיות ובעיקר ה-ai משנות את המציאות המקצועית של כל אחד מאיתנו. 


או כאן באתר:



 

 

 

 


92 views

Comments


bottom of page