!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

פרק 25- שיחה עם אורי לברון, אסטרטג ויועץ שיווקי



אורי לברון היה שותף באדלר חומסקי שאחרי שנים בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב עבר להיות סמנכ"ל הפלנינג. מאז הוא הספיק להיות עצמאי, סטארטאפיסט, לעשות את הבחירות של המחנה הציוני וגם לכתוב 2 ספרים וסדרה מצליחה. בשיחה איתה ניסיתי לברר למה הוא יצא מהמשחק של משרדי הפרסום, על התובנות שלו בעולם החדש מול הלקוחות, על העבודה עם ראובן אדלר ואייל חומסקי, על הכניסה לקמפיין של המחנ"צ, למה עבר מקריאייטיב לאסטרטגיה ועל יצירת סדרת הטלוויזיה המדרשה.



218 views
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page