top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך ממנכ״לים משרד פרסום גדול? פרק 299 עם ליאור טנר, מנכ״ל גיתם (חלק א)



לפני קצת יותר משנה, החליטו הבעלים של גיתם, אחד מחמשת משרדי הפרסום הגדולים בארץ, להצניח למשרד מנכ״ל חדש, חיצוני, כזה שהגיע מעולם העסקים ולא צמח במשרדי הפרסום. ליאור טנר, מגדיר את עצמו סוג של ״חייזר״ בענף הפרסום, מה שמעניק לו זווית הסתכלות טרייה, שונה וחפה מפרדיגמות.

התחלנו בשיחה על מצב ענף הפרסום היום, על הנחשקות היורדת של התעשייה, מה גרם לשחיקה במעמדה ואיך התקבלה ההחלטה שלו להיכנס לענף הזה דווקא עכשיו, כשהוא לא בזוהרו ולמה לגיתם.

המשכנו בשיחה על המודל העסקי הבעייתי של ענף הפרסום כיום, על מודל עמלות המדיה שצריך להשתנות לדבריו לכזה המבוסס גם על שעות, על הצורך בהחזרת האמון והשיח המכבד בין המשרד ללקוחות וגם, על הלקוחות שלא נותנים למשרדים להרוויח, ואיך בכל זאת, אפשר לשפר את שורת הרווח של המשרד.

דיברנו על איכות התוצרים של גיתם, האם היא נמדד רק באיכות הקריאייטיב, איך מודדים את איכות שכזו וגם על הקשר (או חוסר קשר) בין מצוינות קריאייטיבית, לבין האימפקט השיווקי והעסקי שהקמפיינים שלהם מייצרים עבור הלקוחות, כולל דוגמה מפורטת על העבודה עם בנק הפועלים ואיך נולד ״קמפיין מרקו״.

לסיום החלק הראשון דיברנו על הקריאייטיב שהם מציעים ללקוחות, כמה הם מכוונים מראש לטעם שלהם כדי להפחית בפרזנטציות או, מנסים לאתגר את הלקוחות בקריאייטיב יותר בועט ואמיץ, ואיך מנהלים את כמות הפרזנטציות והכיוונים המוגשים, מול הרצון להוציא תוצרים ״חריפים״ ומצוינים.

התגלגלנו לשיחה מרתקת וארוכה ולכן היא מחולקת לשני חלקים. החלק השני ישודר בשבוע הבא.


מוזמנים להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/yckup3th

או פה באתר:


לפרטים ולהזמנת ההרצאה על הפרסומות של סופרבול 2023 ומה אפשר ללמוד מהן: https://www.creative-first.co.il/superbowl2023

הפרק בשיתוף חברת knob, המתמחה בכתיבת, הלחנת והפקת מוסיקה לתחום הפרסום והמדיה בישראל כבר 15 שנים. נוב מייצרים מיתוגים מוסיקליים, סוניק ברנדינג, עדכניים בולטים וזכירים, שמחברים את הקהל למותג שלכם. https://knob.co.il/

ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/

395 views

Comentarios


bottom of page