top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך מוצאים עבודה אחרי הקורונה? פרק 166 עם מירב עוז, בעלת סוכנות השמה בענף הפרסום והשיווק



מירב עוז התארחה פה בפרק 14 ועד היום הפרק שלה הוא אחד הפרקים הכי מושמעים בפודקאסט.

החלטתי להזמין אותה שוב כדי לדבר על הנושאים הכי בוערים וכאובים בימים אלהשל אחרי קורונה- איך מוצאים עבודה? איך שומרים על העבודה הקיימת ואיך כדאי לגייס עכשיו את האנשים הנכונים.


דיברנו על השינויים שהקורונה הביאה איתה לענף הפרסום- היכולת לעבוד מהבית, האפשרות להיות יעילים יותר בצוותים מצומצמים וגם על הקריאיטיביות שיצרו המגבלות.


לאורך רוב השיחה ביקשתי ממירב עצות פרקטיות: מה צריך לעשות מי שפוטר? איך צריכים להתנהג עכשיו עובדים בחל״ת, מה העצמאים יכולים לעשות ואיך המשרדים יכולים לשפר עכשיו את איכות העובדים שלהם, בשל ההיצע המצוין שנמצא בחוץ.





פרק מעולה, עשיר בתובנות ועצות חשובות. אל תפספסו אם אתם מובטלים, עובדים או מגייסים.

הפרק בשיתוף אקטיב טרייל, חברת המרקטינג אוטומיישן המובילה בישראל. עם אקטיב טרייל תוכלו לייצר מסעות לקוח אוטומטיים בכמה קליקים פשוטים שייעלו את תהליכי השיווק שלכם ויחסכו לכם זמן וכסף.


לחודש התנסות חינם ולקופון הנחה בלעדי למאזיני הפודקאסט:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום?

לחצו פה:

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:

חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:

1,030 views

Yorumlar


bottom of page