להיות נינג׳ה בשיווק- פרק 237 עם גיא קמחי, סמנכ״ל השיווק של שריג אלקטריק
לפני חצי שנה בערך רכשתי את הנינג׳ה גריל ותוך כדי הרכישה, התחלתי לחשוב על תהליך השיווק החכם שהעבירו אותי עד למכירה עצמה וגם נחשפתי לקבוצות המעריצים של המותג בפייסבוק. כל זה עורר את סקרנותי המקצועית ולכן שמחתי להזמין את גיא קמחי, סמנכ״ל השיווק של שריג, המייבאת את מכשירי נינג׳ה, שארק, מורפי ריצ׳ארד, רמינגטון ועוד.
דיברנו על החדרת מותג חדש, על ההבדל בין שיווק בלנדרים, לבין שיווק מוצר חדש במטבח כמו הנינג׳ה גריל שנלחם על מקום על השיש, וגם על שיווק שואב האבק שארק שמתמודד עם מתחרה חזק כמו דייסון.
מרכז השיחה עסק בהשקת הנינג׳ה גריל, למה גיא מאוד מאמין בתוכן ואיך הוא מיישם את זה הלכה למעשה לכל אורך המשפך השיווקי כולל בנקודות המכירה, וגם על התוכן השיווקי יוצא הדופן שעשו באח הגדול וכיצד הוא השפיע על המכירות.
דיברנו על תקציב ואיך מחלקים אותו בין כל אמצעי המדיה, על קריאייטיב, הפרסומות שלהם ובחירת משרד פרסום וגם, איך הופכים את הצרכנים למכורים למוצר ולמיסיונרים שמשכנעים את החברים שלהם לרכוש גם.
לסיום דיברנו על הקריירה האישית שלו מפרסומאי רב שנים לצד לקוח, איך למד את התפקיד, איך יוצרים תוכניות עבודה ואיך מנהלים כל כך הרבה מותגים במקביל.
פרק עם אחד מסמנכ״לי השיווק שאני הכי מעריך בענף וכזה שלא מדבר ״שיווקית״ משעממת אלא עם ניצוץ בעיניים שגורם לך להקשיב ולהתלהב.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments