Meiran Pachman
איך משווקים עמותה? פרק 127 עם אלעד לוי, יזם עמותת ״חיים לאלון״
בפרק הזה יש טריק שיווקי כי זה לכאורה פרק על שיווק של עמותות וגיוס כספים ומתנדבים, אבל על הדרך אנחנו מנסים גם לגייס אתכם המאזינים, כקהילה, לעזור לאלעד לוי, אבא של אלון המתוק בן ה-11 החולה במחלת הדושן.
הפרק מתחיל בסיפור המרגש והמעצים של אלעד לוי ועל ההתמודדות שלו עם הגילוי כי בנו חולה בדושן, מחלת ניוון שרירים שפוגעת בילדים ושאין לה תרופה רק מפני שאין מספיק אנשים שחולים בה ולכן לא משתלם לפתח לה תרופה.
דיברנו על העמותה שאלעד הקים, כיצד גייס את האנשים הראשונים, כיצד גייס את הקהילה הרפואית המדעית ואיך הצליח לגייס את הכספים הראשונים.
דיברנו על חשיבות המפגשים האישיים, למה הוא לא מוותר על הרצאות, איך מיכל דבורצקי נכנסה לתמונה ומהו המיזם המיוחד לפורים שמסגרתו הוא מצליח למכור 300 אלף משלוחי מנות בכל חג!
אם הפרק דיבר אליכם, נשמח אם תיכנסו לאתר של ״חיים לאלון״ ותרכשו משלוח מנות לעצמכם או לבית ספר או לעבודה:
נשמח מאוד מאוד גם לעזרה בחשיפה תקשורתית ולחיבורים שיכולים לעזור בעולם הרפואי מדעי.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:
חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:
לפרטים ולהזמנת מנוי להרצאות creative thirst עבור הארגון שלכם: 054-7694949
Comments