top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך הופכים כל דולר ל-40 דולר? פרק 296 עם נאור מן, הבעלים של אקטיב טרייל, חברה למרקטינג אוטומיישן



עולם המרקטינג אוטומיישן אולי נשמע קצת לכם טכני ופחות סקסי, אבל הוא אחד הערוצים הכי יעילים היום מבחינה שיווקית וזה חבל שלא מספיק חברות מכירות ומשתמשות ביכולות שלו.

כדי להבין איך אפשר לנצל את כל היתרונות של התחום ואיך גם חברות בינוניות ואפילו קטנות, יכולות להיעזר במרקטינג אוטומיישן ביום-יום, הזמנתי הפעם את נאור מן הבעלים של אקטיב טרייל, הידועה יותר כחברת ניוזלטרים אבל היא למעשה חברת מרקטינג אוטומיישן לכל דבר.

דיברנו על התפיסה השגויה שמרקטינג אוטומיישן דורש מערכות גדולות, מורכבות ויקרות, על החברות בקטגוריה שלו שמאפשרות לכל מנהל שיווק כמעט להתנסות בכלים האלו, על היכולות של מרקטינג אוטומיישן היום ולמה למרות היעילות הבלתי מעורערת של התחום, יש מעט מדי חברות שעושות את זה כמו שצריך.

בהמשך ירדנו לעומק, דיברנו על כתיבה ותוכן של ניוזלטרים ואסמסים, על המקום של אנשי קריאייטיב ותוכן בתחום הזה, על האכזבה של מנהלי השיווק מהמערכות הגדולות והיקרות, על הכניסה של ווצאפ לתחום ולמה לא אכפת לו שהפרק הזה יעזור גם למתחרים שלו.

גילוי נאות, גם הניוזלטר שלי מופץ באמצעות אקטיב טרייל, וזו הזדמנות להזמין אתכם להירשם אליו: https://www.creative-first.co.il/juiceletter


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher.

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/bdfznm3f

או כאן באתר:


הפרק בשיתוף חברת knob, המתמחה בכתיבת, הלחנת והפקת מוסיקה לתחום הפרסום והמדיה בישראל כבר 15 שנים. נוב מייצרים מיתוגים מוסיקליים, סוניק ברנדינג, עדכניים בולטים וזכירים, שמחברים את הקהל למותג שלכם. https://knob.co.il/

ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/

143 views

Comentarios


bottom of page