לא רק אדפטציות. איך עובדים מול הגלובל? פרק 369 עם נגה גור אריה, סמנכ״ל השיווק של ויזה (ולשעבר בדיסני)
כל מי שעבד אי פעם מול מותג גלובלי, יודע שמדובר לרוב בדינמיקה מאוד מורכבת עם חוקים נוקשים, אישורים בלתי נגמרים (באנגלית!) וספרי מותג קשיחים, שמשאירים מעט מאוד מרחב לחופש ויצירתיות. אבל איך זה נראה מבעד לעיניים של הלקוח הישראלי עצמו?
נגה גור אריה מתמחה בעבודה על מותגים בינלאומיים. היום היא סמנכ״לית השיווק של ויזה בישראל ובעבר מנהלת השיווק של דיסני בארץ. בפרק היא פותחת חלון לתהליכים המאחורי הקלעים שמאפשרים לדיסני ולויזה לדבר לקהל הישראלי מבלי לאבד את הזהות הבינלאומית.
נגה מסבירה כיצד דיסני מתאימה את פעולותיה לשוק הישראלי כולל הסבר איך משאירים את מיקי מאוס אהוב כל כך הרבה שנים, איך הנסיכות הפופולאריות מותאמות לטעם המקומי וגם על השינוי שעברה שלגיה עם השנים, המסרים הפמיניסטיים שהשתלבו בסיפורי האגדות ועל עבודה על מותגים כמו 'מלחמת הכוכבים' ו'הנוקמים', שזקוקים ליצירתיות מיוחדת כדי להתמודד עם המגבלות ולפנות ללב הקהל המקומי.
דיברנו לא מעט על הדרישות המתמירות מהמטה הגלובלי ואיך ניסיונות לקדם רעיונות קריאייטיביים לעיתים נתקלים בקשיים רבים ואיך בכל זאת מייצרים חדשנות בתנאים כאלה, כולל איך מסבירים למטה הגלובלי מיהו אריק שולץ.
דיברנו על היכולת שלה לייצג את הקהל הישראלי מול הגלובל ועל התפקיד שלה לייצג את הגלובל מול הספקים הישראלים, מתי עושים אדפטציות ומתי דווקא יוצרים תוצרים עצמאיים וגם על הקריירה האישית שלה ומה מושך אותה כל כך בעבודה עם כל כך מעט חופש או שאולי בעצם, זה האתגר שמניע אותה?
או פה באתר:
Comentários