איך משווקים "כלכלת יוצרים"? פרק 247 עם אדי גולדנברג pmm בסטרים אלמנטס
אדי גולדנברג היה במשך שנים כחלק מתעשיית הפרסום עד שהגיעה הקורונה ואיתה הוא עשה סוויץ ועבר גם הוא להייטק, לחברת סטרים אלמנטס בתפקיד מנהל שיווק מוצר.
דיברנו על החברה שבה הוא עובד שמאפשרת ליוצרי סטרימינג להרוויח כסף באמצעות הכלים שהם מייצרים, מה זו ״כלכלת יוצרים״ ואיך היא משנה את העולם, על על מהות התפקיד החדש והמעבר בין עולם הפרסום לעולם ההייטק, על החיבור בין קריאייטיב, שיווק וטכנולוגיה וגם לא מעט על העולם החדש שמאפשר ליוצרים להפוך למייקרים ולעשות מזה כסף.
דיברנו על היכולת והאהבה שלו ללמוד כל הזמן דברים חדשים, כולל לימודי ה-3d שעשה, על הקשר שלו לעולם הגיימינג ולסטרימרים, על הסיבה שעזב את עולם הפרסום, על תדמית הפרסומאי מול איש ההייטק ולבסוף, על עתיד עולם צריכת התוכן, כפי שהוא רואה אותו.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments