Meiran Pachman
איך שומרים על נחשקות של מותג? פרק 289 עם יוסי ארדמן, מנהל השיווק של וולט ישראל
וולט הוא אחד המותגים המסקרנים בארץ בעיניי. מצד אחד הוא אהוב, מבוקש ונחשק ומצד שני הוא סובל גם מבעיות תדמיתיות בעיקר סביב סוגיית השליחים הבוערת ומרעשים בתחום השירות. בשנה האחרונה, התרחב המותג גם למקומות נוספים בארץ וגם לתחומים נוספים מעבר למשלוחי מסעדות וזה בדיוק הזמן לתפוס לשיחה את מנהל השיווק של החברה בארץ- יוסי ארדמן.
ראשית, יוסי הגיע עם קרדיטים בכיס, לחלק למאזיני הפודקאסט. אז אם אתם קוראים את הטקסט הזה, מהרו לנצל את הקוד כי המלאי מוגבל.
תחילת הפרק הוקדשה להשקה של וולט בישראל, איך השיקו מותג בלי פרסום בכלל, איך המוצאה שפת המותג המאפיינת אותם, איך גייסו את המסעדנים, את השליחים ובסוף את הלקוחות, מה גרם לכך שהמותג תפס כל כך בתל-אביב ואיך המותג התפוצץ בתקופת הקורונה.
בהמשך דיברנו על בעיות גיל ההתבגרות של המותג, על התנהגות השליחים ואיך היא משפיעה על התדמית, על הריב על העמלות עם המסעדנים, על אכזבות מהשירות ואיך החברה מתמודדת עם כל הבעיות האלה ברמה השיווקית.
לסיום דיברנו על ההתרחבות של המותג בשנה האחרונה, איך השיקו בירושלים ובחיפה, למה בחרו הפעם לעבוד עם משרד פרסום, על ההתרחבות לתחום הנון-פוד, על התחרות מצד האפליקציות האחרות וגם, איך יוקר המחיה והתפוצצות ההייטק משפיעה עליהם.
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/mtn34txx
או האזינו כאן באתר:
הפרק בשיתוף חברת knob, המתמחה בכתיבת, הלחנת והפקת מוסיקה לתחום הפרסום והמדיה בישראל כבר 15 שנים. נוב מייצרים מיתוגים מוסיקליים, סוניק ברנדינג, עדכניים בולטים וזכירים, שמחברים את הקהל למותג שלכם. https://knob.co.il/
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/
אשמח אם תפרגנו לי בתחרות הפודקאסטים של גיקטיים ותמליצו על הפודקאסט שלי כמועמד בקטגוריית השיווק. כדי למנוע טעויות, אנא העתיקו והדביקו את השם המדויק: ear catcher. https://tinyurl.com/3pcxfexh
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentarios