Meiran Pachman
איך משנים את שוק הפרילנסרים העולמי? פרק 332 עם גלי ארנון ה-cmo של פייבר (עד לאחרונה)
הסיפור של פייבר בהיבט השיווקי תמיד מאוד סיקרן אותי, איך חברה ישראלית הצליחה להפוך למותג המוביל בעולם ולהיות ה-מרקטפלייס של הפרילנסרים בשלל ורטיקלים ואיך הצליחו להפוך מחברה של שירותים ב-5$, לפלטפורמה שבה אפשר לגייס גם טאלנטים וגם צוותי עבודה מלאים.
הטריגר להקלטת הפרק הזה היה היוזמה המקסימה של פייבר להביא יותר עבודה לפרילנסרים הישראליים, באמצעות מיזם שעודד לקוחות בכל העולם לעבוד עם העצמאים מתוצרת הארץ.
דיברנו לא מעט על עולם הפרילנס הממוקד בתחום השיווק והפרסום, האם וכמה הם רלוונטיים לשוק הישראלי, האם יש מקום לטאלנטים הגדולים בפייבר ולמה להם להצטרף ואיפה האתגר יותר קשה- בגיוס הפרילנסרים או בגיוס הלקוחות שישתמשו בהם.
המשכנו בשיחה על עולם העבודה של ימינו, על תופעת הפרילנס שהולכת וגדלה בכל העולם ועל העבודה של גלי, להגדיל ביקושים באמצעות פרפורמנס ובמקביל, לבנות סופרברנד עולמי באמצעות פרסום תדמיתי ומהלכים קריאייטיביים. אה, כולל השאלה הבלתי נמנעת, למה הם בעצמם לא משתמשים בפרילנסרים כדי לייצר את אותם קמפיינים.
לקראת סוף השיחה דיברנו על הפיל שבחדר- ה-ai שהולך ותופס הרבה ממקומות העבודה של הפרילנסרים הקיימים, איך הם מתמודדים עם האתגר מבחינה שיווקית, על המכתב הפתוח שפרסמו כמודעה הידועה בניו-יורק טיימס וגם על הקמפיין הבולט האחרון ״ai took my job״ ואיך לדעתה תשנה הבינה המלאכותית את עולם העבודה בדגש על הפרילנסרים.
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/yrw2p5nr
או פה באתר:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. מבצע מיוחד לחודש נובמבר: 50% הנחה לתשלום הראשון (חודשי או שנתי): https://www.smoove.io/he/meiran_creative-first_co_il/ עם הקוד: kehila_creative50 (לקוחות חינמיים או חדשים בלבד)
להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
Comments