Meiran Pachman
איך משווקים מוצר שכולם אוהבים לשנוא? פרק 333 עם מיכל לוצקי, סמנכ״ל השיווק והאסטרטגיה של AIG
מיכל לוצקי ידעה בכניסתה לתפקיד שרוב האנשים לא אוהבים את חברות הביטוח ובכל זאת לקחה את התפקיד המאוד לא פשוט הזה שמצד אחד צריך לייצר לידים ועסקאות ברמה היומית ומצד שני לייצר מותג אמין, אנושי וכמה שיותר אהוב. וואחד אתגר.
איי.איי.ג׳י הייתה אחת החברות הראשונות שחזרה לפרסם בטלוויזיה בימי המלחמה. הפרק מתחיל בתיאור המרתק של מיכל על ההתמודדות של חברת הביטוח עם הימים הלא פשוטים, כיצד פעלו עם הלקוחות הקיימים, איך הגדירו את תפקידם כמותג במלחמה, מה היו הפעילויות השיווקיות והפרסומיות שנקטו בהתאם ומה דעתה על התגובות הציניות של חלק מהציבור כלפיהן.
בהמשך דיברנו על המותג עצמו, האם יש לו אמירת גג או בידול מול חברות הביטוח האחרות? על הפרזנטורים אסי ואלברט שירשה, כיצד הם מייצגים את המותג, האם הייתה בוחרת בהם שוב וכמה מקום יש לתדמית ותוכן בתפקיד שבו צריך לייצר כל הזמן מכירות וגם, למה כשל המודל של למונייד ועל התחרות מול הסוכנים והחברות הצעירות החדשות כמו ליברה.
שיחה לא פשוטה עם אחת מתותחיות השיווק המנוסות שבזמנה הפנוי מנהלת את הבלוג התחל(ה)ה לשבת שעוסק ביזמים ויזמיות.
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/cvbsmj46
או פה באתר:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. מבצע מיוחד לחודש נובמבר: 50% הנחה לתשלום הראשון (חודשי או שנתי): https://www.smoove.io/he/meiran_creative-first_co_il/ עם הקוד: kehila_creative50 (לקוחות חינמיים או חדשים בלבד)
להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
Comments