Meiran Pachman
פרק 80- שיחה עם אייל מרקוס, בעלים של סוכנות הדיגיטל ספלאש
שיחה על שיווק B2B, תמחורים ומידברן.
אייל מרקוס הוא בעלים של משרד דיגיטלי שמתמחה בין השאר בשיווק B2B, בשיחה משותפת הוא מספר איך ניגשים לבריף שפונה לעסקים, במה שונה הקריאייטיב ואלו אמצעי מדיה יעילים יותר ואלו פחות. דיברנו לא מעט על לינקדאין ואיך מנצלים אותו נכון וגם על פרסום של חברות ישראליות בעולם.
בהמשך דיברנו גם על תמחורים של סוכנויות הדיגיטל בישראל. למה הם נמוכים משמעותית בהשוואה לעולם ומה אפשר לעשות בקשר לזה. עוד דיברנו על מידברן, המותג שאייל היה בין המייסדים שלו בארץ והיה דובר שלו עד לאחרונה. איך המידברן נהיה מותג, מה מושך את האנשים למידברן ומה אפשר ללמוד ממנו על ענף השיווק.
לסיום דיברנו על הטראומה הרפואית שעבר השנה, על איך למד ללכת אחרי שיתוק ומה הוא לקח מזה לחיים ולעסקים.
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first :
הפרק בשיתוף פוקוס, מוצר הוידאו החדש של אאוטבריין המאפשר למותגים לספר סיפור וידאו ב-60 שניות ולהגיע להשלמות צפייה גבוהה פי 2.5 מאשר בפלטפורמות מקבילות.
הוקלט באולפני BZ במתחם של אדיו.
להפקת פודקאסטים מסחריים או אישיים, מוזמנים לפנות: 054-7694949.
Comentários