top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

לא רק המשקפיים של אפל, לאן הולך עתיד ה- AR? פרק 344 עם אלון מלכנר יזם, מנכ״ל חברת Mixed Place



שימו לב, פרק לימודי לפניכם.הבאז סביב Vision Pro, משקפי ה-ar של אפל והיכולות המטורפות שלהם, החזירו את הדיבור על עולם שבו משולבת המציאות הרבודה ואיך היא תשנה את חיינו כצרכנים אבל גם כמשווקים ואנשי קריאייטיב.

 

אלון מלכנר הוא יזם ועתידן שעוסק כבר שנים ארוכות בתחום. הוא בדיוק האדם לשמוע ממנו על ההבדל בין ar לבין vr, מה השתנה מהימים שבהם ראינו אריזות של מוצרים ״מתעוררות לחיים״ וחיות באוגמנטד של גוגל מטיילות לנו בבית, על הטכנולוגיות החדשניות שקיימות היום כמעט בכל טלפון חכם ואיך משתמשים בזה היום בתחום הקד״מ התערוכות ונקודות המכירה וגם, סיפורים על הולוגרמות אנושיות, נציגי מכירה וירטואליים, סנטה קלאוסים מעופפים ועוד כמה דוגמאות ממש מגניבות.

 

החלק היותר מעניין עסק כמובן בעתיד הקרוב לבוא: כיצד הטכנולוגיה של אפל תעשה שינוי, מתי נגיע למצב שבו לא נוכל להבדיל בין המציאות האמיתית למציאות הרבודה שתדע לייצר תחושות של מגע, טעם וריח, על עולם שבו נסתובב כולנו במציאות מעורבבת ואיך כל זה ישפיע על מהלכי השיווק והרעיונות הקריאייטיביים שנוכל לייצר.

 

פרק שעוסק גם בבעיות של היום, למה הטכנולוגיה עוד לא פרצה ולא מספיק אנשים משתמשים בה ומה כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לעשות היום כדי להתכונן לעתיד הקרוב של עולם משולב במציאות רבודה.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:

בספוטיפיי: http://tinyurl.com/3zpfdhsd

או פה באתר:



 

החסות של הפודקאסט התפנתה! רוצים לתפוס אותה ולהגיע לאלפי אנשי שיווק, פרסום וקריאייטיב? דברו איתי: meiran@creative-first.co.il

 

לפרטים על ההרצאה על הפרסומות של הסופרבול 2024:https://www.creative-first.co.il/best2023

 

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

 

כל מה שחדש בעולם מחכה לכם בעמוד האינסטגרם המתחדש: https://www.instagram.com/creative.first/

 

45 views

Comentários


bottom of page