הקמפיין הכי שורט של השנה- החדש של Lynx
- Meiran Pachman
- לפני יומיים
- זמן קריאה 2 דקות

בעולם שבו חתולים שומרים על דלת הכניסה לזוגיות, המותג Lynx (המוכר בישראל גם כAxe) מצא פתרון מקורי במיוחד: בושם גוף עם קאטניפ.
הקמפיין "Lynx with Catnip" של Lynx וLOLA MullenLowe לא רק שובץ בכל רשימת "הקמפיינים המדוברים של 2025", אלא גם שבר את כללי המשחק בפרסום למוצרי טיפוח לגברים. וזה לא קרה במקרה – זה קרה בזכות שילוב מדויק של תובנה חברתית, הומור, חדשנות מוצרית ועיצוב שלא מתנצל.
הכל התחיל מנתון מפתיע:
סקר של Censuswide חשף ש60% מבעלי חתולים לא ייצאו עם מישהו שהחתול שלהם לא אוהב. עבור דור שמקדש את בעלי החיים שלו לא פחות מאת בני הזוג – זו כבר לא בדיחה. זו חסימה רגשית.
אז מה עשו בלינקס?
פיתחו את הבושם הראשון בעולם שמכיל קאטניפ – הצמח שמושך חתולים כמו מגנט. החומר הפעיל, Nepetalactone, מחקה פרומונים של חתולים וגורם להם להתעניין, להתחכך ולהתחבר למי שמריח ממנו.
התוצאה: בושם שמריח טוב לבני אדם – אבל ממיס גם את החתול הכי חשדן בבית.
הביצוע הקריאייטיבי:
את הקמפיין הוביל הבמאי עטור הפרסים אנדראס נילסון, בליווי הפקה מוקפדת ופריסה רחבה שכוללת: סרטון קומי ומדויק פרסום חוצות חי בלונדון שמפיץ את ריח הבושם ומושך חתולים אמיתיים שילוב בפרינט, אודיו, סושיאל ומהלכים גריל העיצוב אריזה צבעוני וצעיר שמשדר קריצה, ביטחון והומור עצמי.
למה זה עובד?
כי זה לא סתם גימיק, אלא פתרון מבוסס תובנה אמיתית. כי זה משדר שLynx מבין את הקהל הצעיר ואת מערכת היחסים שלו עם בעלי חיים. כי זה מתכתב עם תרבות הממים – ומייצר מוצר שאפשר לצחוק עליו, אבל גם לקנות באמת.
ומה עם התוצאות?
אמנם לא פורסמו עדיין נתונים כמותיים, אך הקמפיין עורר הד תקשורתי רחב, הוצג ברשימות קמפיינים מובילים של השנה, והועמד לפרסים בתחרויות כמו Cannes Lions.
בעולם שבו חדשנות שיווקית נמדדת לא רק במדיה אלא גם במוצר עצמו – Lynx עשתה כאן צעד מבריק.
הנה הקייס המלא:
ומילה שלי לסיום:
אפשר להמשיך להסתכל על קמפיינים מגניבים מחו״ל ולקנא ואפשר לעשות עם זה משהו. מזמין אתכם להיכנס לעמוד הראשי של האתר ולראות כמה מהקמפיינים שלי ואז לחשוב ביחד איך מבריקים גם עם המותג שלכם, או להזמין את הסדנה שלי כדי לגרום לספקי הקריאייטיב שלכם להוציא תוצרים לא פחות מעולים מזה.