top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך פאבלישרים עושים היום כסף? פרק 287 עם נועה תמיר סמנכ״לית הפיתוח העסקי של כלכליסט



זה לא סוד שגופי התוכן (הפאבלישרים) מתמודדים היום עם אתגר שיווקי לא פשוט- הגולשים נכנסים פחות ושובים בעיקר ברשתות החברתיות. במקביל, הפרסום באמצעות באנרים ומעברונים, נשחק והופך לפחות יעיל, מה שמצריך את אותם גופים לחשוב על מודלים כלכליים חדשים ודרכים חדשות לייצר כסף. זה בדיוק התפקיד של נועה תמיר, מי שמנהלת את הפיתוח העסקי בכלכליסט.


חלק ניכר מהשיחה עסק בעולם הכנסים והוועידות שנועה מארגנת בכלכליסט תוך ניסיון להבין מה יוצא לספונסרים המרכזיים מזה, איך מחדשים ויוצרים ערך אמיתי לבאי הכנס, על התחרות בעולם הכנסים מול הגופים האחרים, על הקונפליקט הבנוי בין המחלקה שלה לבין מחלקת התוכן ומהו הסוד לארגון כנס טוב או ועידה מוצלחת.


בהמשך דיברנו על הפניה לשוק הפרסום והשיווק, למה אין להם כנס בתחום הזה, על מדור שיווקיסט שהקימה ומתחזקת, על החיבור לקהילות רשת חזקות, ולמה היא עדיין מאמינה בכוח של הפלטפורמה, כולל העוצמה של הפרינט בעיקר אצל הבכירים במשק.

לסיום דיברנו על מודלים כלכליים חדשניים יותר עבור גופי תוכן, מה קורה בעולם, על חומות תשלום, על המודעות שיוצר להם גדעון עמיחי וגם על סיפור הקריירה האישי שלה מימי הקמת מאקו ואיך התגלגלה לתפקיד העכשווי.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/ua566w79

או פה באתר:




הפרק בשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/

רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

283 views

Comments


bottom of page