top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

המתח בין חדשנות לקריאייטיביות- פרק משותף עם הפודקאסט ״פה נורמל״ של נטלי זהר ומורן רוזנבאום



השבוע התארחתי בפודקאסט של מורן ונטלי שעוסק בכל מה שקורה עכשיו בעולם החדשנות והקריאייטיב כדי לחדד איתן את מהי מצויינות קריאייטיבית, למה חייבת להיות בה הפרעה חזקה, על רלוונטיות וחיבור לאסטרטגיה ולמה בימינו חשוב במיוחד האימפקט, כולל האחריות החברתית שעלולה לגרום למותג לשלם מחיר וגם על המחקרים האחרונים שמראים שזה לא תמיד הכרחי.

 

 דיברנו על הקמפיין הנועז של ורג׳ין, על ההבדל בין הקמפיינים של אמפמ לטיב טעם, על חסרונו המורגש של הרעיון הגדול בעידן הדיגיטל המדיד ולמה מנהלי השיווק ומשרדי הפרסום רצים להשקיע במדיה,ב סלבריטיז ובשירים יקרים במקום בחשיבה על קונספטים ואיך קשור הדיגיטל למצב הזה?

 

חלק נרחב בפרק הוקדש לחדשנות ובמיוחד להתפתחות ה-ai, למה הן חושבות שעולם הפרסום לא ממהר לאמץ את הטכנולוגיה החדשה, על שימושים קריאייטיביים חכמים בבינה כולל דוגמאות של קטשופ היינץ ו-kfc וגם ניסינו לחזות לאן התחום הזה הולך, איך הוא הולך להשפיע על ענף השיווק והפרסום בעתיד הקרוב והרחוק ובסוף, האם תהיה קטגוריית ai בתחרות גרנות בשנה הבאה.

 

פרק ערוך הפעם (מפני שהוקלט ע״י מורן ונטלי) עם שתי פצצות של חדשנות מתפרצת. 


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:

או פה באתר:


כל הפרטים על תחרות גרנות ורכישת הכרטיסים פה:

(הנחה מיוחדת למאזיני הפודקאסט עם הקוד: first ל-100 הראשונים) 

 

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

 

כל מה שחדש בעולם מחכה לכם בעמוד האינסטגרם המתחדש: https://www.instagram.com/creative.first/

 

26 views

Comments


bottom of page