top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

מה אנחנו חייבים לדעת על איקומרס? פרק 233 עם תימור גורדון, מלווה חברות מובילות בקמעונות דיגיטלית



לרגל חגי האיקומרס של נובמבר, הזמנתי את ה-מומחה בארץ לנושא, תימור גורדון, יועץ ומלווה חברות מובילות בתחום ובעל הפודקאסט המרתק- קומרסיישן.


ניסיתי להבין ממנו מה התחדש בתחום האיקומרס בשנים האחרונות, למה לדעתו כניסת טרמינל x הוא אירוע מכונן, למה יותר ויותר חברות בארץ מחשבות מסלול מחדש, איך השפיעה הקורונה (לטובה וגם לרעה) ומה אפשר ללמוד מארצות הברית ובעיקר מאמזון.


התעקשתי לשאוב מתימור טיפים ועצות למי שרק עכשיו נכנס לאיקומרס, על מה אסור לוותר, האם להקים הכל בתוך הבית או להיעזר בספקים חיצוניים, על מרקטפלייסים מול הקמת חנות עצמאית, על התחרות מול הסניפים הפיזיים, על התקדמות הטכנולוגית וגם, מה דעתו על פרשיית האתר הסודי של שופרסל.


דיברנו גם על קריאייטיב, תפקידו בעולם האיקומרס, האם זה לא משעמם, כמה הוא דומה לקריאייטיב הקלאסי שאנחנו מכירים, על קניות במטאוורס והאם יש עדיין זכות קיום לחגי נובמבר גם היום כשהאיקומרס בפריחה גדולה.


פרק אקטואלי, מאיר עיניים שחשוב לשמוע למי שמתעסק באיקומרס ומרתק לשמוע גם למי שלא עוסק בזה ביום יום.

לפודקאסט קומרסיישן של תימור:

הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.




 

רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

221 views

Comments


bottom of page