!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

פרק 99- שיחה עם גון בן ארי, קופירייטר ותסריטאי



גון בן ארי הוא אחד מהיוצרים של הקמפיניים של מילקי (יחד עם רועי כפרי) שעשו מהפכה בענף הפרסום בארץ. בשיחה הוא מספר על תחילת הדרך בעבודה מול שטראוס, איך הסכימו לזרום איתם ולמה, על היחסים עם משרד הפרסום אדלר חומסקי, על חופש הפעולה המוחלט שקיבלו, על התגובות שקיבלו מהציבור והברנז'ה, על האכפתיות שלו מהמותג והאם זה יותר פרסומת למילקי או יותר פרסומת לכפרי, על הרציונל מאחורי הכתיבה המחופפת ומה משותף לכל הסרטים של מילקי, על פרסומות שמודעות לעצמן, למה הם לא עובדים עם חברות הפקה, אלא בוחרים להפיק הכל לבד, על אנשי קריאייטיב שהם מייקרים, על הילדות עם כפרי בנהלל וגם על הקריירה האישית שלו, על הפרוייקטים המיוחדים שהוא מפיק (הספרים, המקהלה) ואיך הכל מתחבר למחקר שלו על יחסי שפה חשיבה.

האזנה חפשו את ear catcher בכל אפליקציות הפודקאסטים או לחצו כאן: https://www.punkt-adv.com/single-post/yoram

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first :

https://www.facebook.com/groups/createam/

הפרק בשיתוף אאוטבריין המאפשרת למותגים לערוך קמפיינים של פרפורמנס וליהנות מהמרות ותוצאות.

https://www.outbrain.com/

הפודקאסט הוקלט באולפן פודקאסטי.קו

https://podcasti.co/


#מילקי #רועיכפרי #אדלרחומסקי #שטראוס #אליאיצקין #קריאייטיב #פרסום #שיווק

338 views
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page