top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

זוכה אחד יקבל את כל הפריטים שפורסמו בסופרבול!



חברת משלוחי האוכל האמריקאית DoorDash, הידועה בעיקר באפליקציית המשלוחים שלה, הולכת להוציא לפועל במהלך משחק הסופרבול הקרוב קמפיין שיווקי שאפתני במיוחד. החברה תקדיש את כל הזמן הפרסומי שרכשה במהלך המשחק, 30 שניות יקרות ערך, כדי לקדם הגרלה ענקית שבה ניתן יהיה לזכות בכל מוצר או שירות שיופיעו במודעות המשודרות במשחק.


כלומר, במהלך שידור מודעות הסופרבול המפורסם, צופה אחד בר מזל יוכל לזכות לא רק בפרסים המוצגים במודעה של DoorDash, אלא בכל מוצר או שירות שיופיע באף אחת מהמודעות שישודרו בזמן המשחק. לדוגמה, אם תשודר מודעה למכונית BMW חדשה, הזוכה בהגרלה יקבל אותה מכונית. אם תהיה מודעה לבירה באד וייזר, הזוכה יקבל משלוח של ארגז בירה וכן הלאה.


מדובר כמובן במהלך שיווקי ויראלי מאוד שבו DoorDash מנסים למצב את עצמם לא רק כספקית שירות משלוחי אוכל, אלא כמותג שיכול לספק ללקוחות כמעט הכל. זו חלק מאסטרטגיית המיתוג מחדש של החברה תחת הסיסמה "הדלת שלך לעוד" - כלומר, DoorDash יכולים להיות הדלת שלך לקבלת מוצרים, שירותים וחוויות מכל הסוגים.


כדי להוציא לפועל את הרעיון השאפתני הזה, DoorDash גייסו את סוכנות הפרסום הידועה Wieden+Kennedy שתכננה עבורם מודעת סופרבול מיוחדת באנימציית CGI עתירת אפקטים. כמו כן נרתמו למאמץ גם למעלה מ-20 מותגים מובילים כמו BMW, קיה מוטורס, פולקסווגן ועוד, שנתנו את הסכמתם לכלול מוצרים שלהם בהגרלה המטורפת.


זאת ועוד, מנכ"ל DoorDash באופן אישי נתן את ברכתו לרעיון השאפתני וגייס לטובת העניין גם את כל המחלקות הרלוונטיים בחברה כמו הנדסה, משפטים, מוצר ועוד, שיהיו אחראים לכל ההיבטים הטכניים כגון הפעלת אתר ההגרלות. מדובר אם כן במאמץ ענק מצד DoorDash להצלחת הקמפיין החסר תקדים הזה.



כבר כעת באתר שהקימה החברה לקידום ההגרלה ניתן לראות רשימה של עשרות פרסים שיוענקו לזוכה, ביניהם מכוניות, כרטיסי טיסה, חטיפים, ממתקים, מוצרי טיפוח ויופי ועוד. כל שחותרי פרס צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר ב-11 בפברואר, לצפות במודעה של DoorDash ולפענח קוד מיוחד שיוצג בה.


הנה הטיזר למהלך שפורסם השבוע וכבר מעורר הרבה רעש:




Comments


bottom of page