top of page

נכתב על פטריות



היכולת לחבר עולמות תוכן שונים לגמרי לסיפור אחד היא אחת היכולות היפות במיתוג. הדוגמה של Full Pin ממונטריאול מדגימה את זה בצורה מעוררת השראה.


למי שלא מצוי בעגה הקנדית, Full Pin הוא ביטוי קנדי שמשמעותו במלוא המהירות, אבל הוא גם שמה של חברה שמייצרת פטריות גורמה למטבחי שף.החברה מנוהלת על ידי מהנדסים לשעבר, שמגדלים את הפטריות בחווה אורבנית עם דגש על מהירות גידול, דיוק ומצוינות.


כאן נכנסת לתמונה סוכנות המיתוג Rethink. במקום למתג את Full Pin כמו עוד מותג מזון, היא הציעה לחבר את המותג לעולם מרוצי המכוניות — וליצור קטגוריה חדשה: Racing Mushrooms.


התוצאה לא נראית כמו שום דבר אחר בקטגוריית המזון: אין לוגו עם אייקון של פטריה, אין צבעוניות חמה — אלא עולם חדש עם חוקים משלו, שמגיע עד ללוגו, התווית והאריזות.


המיתוג כולו יוצר חיבור הדוק בין עולם ההשראה לתכונות המוצר — סינרגיה מפתיעה שיוצרת זהות חדשה: Racing Mushrooms.


ומה שיפה פה, ובמיתוג בכלל, זו היכולת לקחת רעיון על גבול המופרך — כמו פטריות מירוץ — ולהפוך אותו למשהו אמיתי, מסקרן וכזה שממש מתחשק לקנות.











bottom of page