מצעד הפרקים השנתי תשע״ט
49 אושיות התארחו בפודקאסט השנה- אנשי קריאייטיב, מנהלי שיווק, אנשי תוכן, במאים, מפיקים מדיה ועוד.
קצת מספרים:
לכל פרק יש בממוצע כ-3000 מאזינים ומשך ההאזנה בממוצע הוא כ-40 דקות. 76% מעדיפים לשמוע את הפודקאסט באמצעות אפליקציה, הרוב המוחלט באמצעות מכשירי אפל. באופן מפתיע יש לפודקאסט מאזינים מכל העולם: ארצות הברית, אירופה אבל יש אפילו מאזין אחד מסנגל, אחד מעיראק ואחד מדרום קוריאה!
תודה לאאוטבריין שלקחו חסות על הפודקאסט במשך רוב השנה. מותג, סוכנות או מוצר הפונה לאנשי שיווק ופרסומאים, שרוצה לקחת חסות על הפודקאסט בשנה הקרובה, מוזמן ליצור קשר.
הנה חמשת הפרקים שקיבלו את מספר המאזינים הגבוה ביותר השנה:
מקום 1- ריאיון לחג עם אמיר גיא, מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד משרדי הפרסום
ריאיון חגיגי לראש השנה עם אמיר גיא, יו"ר איגוד משרדי הפרסום. דיברנו על מצבם המורכב של משרדי הפרסום, על העבודה הראשונה שלו ולמה הוא לא היה עושה אותה היום. שוחחנו על תחרויות ועל הכישלון שלו לערוך השנה את הקקטוס, על תפקיד יו"ר האיגוד ומי הולך להחליף אותו, על תדמית מול פרפורמנס, רווחיות, דיגיטל ומה הוא מאחל למשרדים בשנה הקרובה. דיברנו הרבה על אדלר חומסקי, על השנה המוצלחת בקאן ובאפי וגם על מילקי, בנק הפועלים, מפעל הפיס ולסיום אמיר סיפר על המסע האישי שלו משלמור אבנון עמיחי, דרך y&r ניו-יורק ועד כס המנכלות של אדלר חומסקי.
מקום 2- שיחה עם שלי שפילמן יערי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת סמלת (היום משנה למנכ"ל בברוקנר יער לוי)
שלי הייתה מספר 2 במשרד הפרסום ליד עד שלפני פחות משנה עברה לצד לקוח, לנהל את השיווק של קבוצת סמלת המייבאת את רכבי סובארו, אלפא, ג'יפ ועוד. דיברנו על המעבר ממשרד פרסום לצד לקוח, על איך פרסומאים רואים את הלקוחות ולהפך ובעיקר מה כל אחד מצפה מהשני ואיך אפשר לשפר ולייעל את העבודה בין שני הגורמים. דיברנו על הבדידות של סמנכ"ל השיווק שצריך לקחת החלטות כמעט לבד, על בחירת הספקים בעידן הדיגיטל, על הכנסת עבודה הביתה ועל האתגרים השיווקיים שעומדים בפניה בתפקיד החדש.
דיברנו לא מעט על מקומן של הנשים בענף, למה אין מספיק נשים בכירות ועל מאמץ ועבודה קשה שמביאה אותך לתפקידים הבכירים ואיך הדור החדש מתנהל בתוך כל זה.
מקום 3- שיחה עם יניב סבן, בעל חברת הייעוץ סבן דיגיטל מרקטינג
יניב הוא אחד מיועצי הדיגיטל המוכרים והמובילים בארץ. הוא עובד עם חברות כמו בזק,פלאפון, סמסונג, שטראוס מים ועוד. יניב חזר לפני מספר ימים מכנס dmexco בגרמניה עמוס בתובנות מעניינות שהוא שמח לחלוק איתי. דיברנו בנוסף על תפקידו של היועץ, למה חברות גדולות זקוקות בכלל ליועץ דיגיטל, דיברנו על השינויים המהירים בתחום, על מרקטינג אוטומיישן, על מערכות לניהול דאטה, על למידה, על קריאייטיב ועל המסלול המעניין שעבר ממנהל השיווק של המכללה למינהל לעצמאי שמייעץ לחברות הגדולות בישראל.
מקום 4- שיחה עם דורי בן ישראל בעל אתר המזבלה
אחרי שהפסיד בתביעה המתוקשרת מול פייסבוק, דורי מדבר על ההרגשה האישית שלו, על המחירים האישיים שהוא משלם, על איך מרגיש בן אדם שהעלימו אותו מכל הרשתות החברתיות ולמה למרות הכל הוא לא חושב שצריך לרחם עליו. דיברנו על על איך התחילה המלחמה שלו בפייסבוק, על הפעולות שעשה, על ההתנחלות בלובי הבניין של פייסבוק, על פייסבוק קונטקט, למה הוא לא פונה לפייסבוק העולמית ומה הוא מכין לפייסבוק בעתיד. דיברנו גם על הקריירה שלו, איך הצטרף לאתר המזבלה לאחר שלא מצא את מקומו במשרדי הפרסום, על האתר וסוכנות הקריאייטיב, על הפרידה מגיא דיין ועל הפרנסה העכשווית שלו בפרסום נגטיבי.
מקום 5- שיחה עם אריאלה דניאלי, מומחית ומייעצת לחדשנות דיגיטלית
אריאלה סיימה את תפקידה כמנהלת הדיגיטל ולאחר מכן, כמנהלת פיתוח עסקים דיגיטליים של תנובה. היום היא מייעצת ומרצה מבוקשת בתחום ולכן היה לי מעניין במיוחד לדבר איתה על טרנפורמציה דיגיטלית, על חיבור בין דיגיטל לבין הזדמנויות עסקיות, על שימוש חכם בדאטה ואיך ניתן לעבוד איתו כדי לייעל את העסק, לפתח אותו ולייצר ממנו מוצרים חדשניים. דיברנו על מודלים עסקיים בעידן הדיגיטל, על תוכן, על משפיענים ועל תוכן בקבוצות ובין לבין על המון דוגמאות מעולות מהארץ ומהעולם (שכן אריאלה היא אנציקלופדיה מהלכת). לבסוף גם דיברנו קצת על המסלול המקצועי שלה, איך היא יודעת לייעץ בתחומים הללו ,מאיפה היא שואבת את המידע שלה ובעיקר, איך היא מספיקה כל כך הרבה.
Opmerkingen