!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

קריאייטיב עולמי | מירן פחמן



סוודר מכוער למטרה יפה


על הפרסומות המעולות של ריאן ריינולדס אפשר לכתוב ניוזלטר שלם, הפעם הוא מייצר סרט פרו-בונו עבור תרומות לילדים חולים והוא עושה את זה לגמרי בסגנון הריאן ריינולדסי שלו.


זו השנה החמישית שריינולדס יחד עם הסוודר המכוער שלו (בסוף תוכלו לקרוא גם מה המקור של הסוודר המפורסם שלו) מגייסים כסף עבור הילדים אבל תחת תובנה מצחיקה, אמיתית ודי אמיצה כשמדובר בילדים חולים: תנו לילדים לחזור להיות pr*cks (איך הייתם מתרגמים את זה?) מעצבנים, בלתי נסבלים, ילדים רגילים נו.


מה אפשר ושווה לקחת מהסרט הזה ובכלל מהקריאייטיב של ריינולדס? שגם את הנושאים הכי קשים לכאורה, אפשר לעטוף בהומור, כל עוד הוא אינטלגנטי, יושב על תובנה אמיתית ורלוונטי למטרה השיווקית. אה ותמיד זה יוצא דופן ממה שרגילים לעשות בקטגוריה ותמיד זה בשפה הבלתי מתאמצת שלו.


אל כוכב דדפול, מצטרפים כוכב ההוקי קרח האמריקאי אוסטון מתיוס, והמוסיקאי מייקל בובל.


זו השנה החמישית ברציפות שריינולדס - והסוודר המכוער שלו - עושים קמפיין גיוס ל-SickKids בחגים. בפעמים הקודמות הוא גייס יותר מ-2.3 מיליון דולר.


אה ואם בא לכם על הסוודר של ריינולדס, אפשר לרכוש אותו כאן: thesickkids5fifty5shop.ca.



הבטחתי ולכן אקיים:

מה מקור ה"סוודר מכוער" של ריינולדס?

קמפיין ה-SickKids של ריינולדס נוצר לאחר שחבריו ההוליוודים יו ג'קמן וג'ייק ג'ילנהול עבדו עליו ואמרו לו להגיע למפגש חגיגי לבוש בסוודר חג המולד.


"המחורבנים האלה אמרו לי שזאת מסיבת סוודרים", כתב ריינולדס ברשתות החברתיות בדצמבר 2018, ופרסם תמונה שלו עם סוודר אדום וירוק מכוער עם קשת זהב גדולה בולטת מלפנים.

מאז, הוא לבש את החולצה מדי שנה כדי לגייס כספים ל-SickKids.



144 views
bottom of page