Meiran Pachman
מצעד הפרקים של כל הזמנים
יומולדת שנתיים לפודקאסט ועוד בחג האסיף, זו בטח אחלה הזדמנות לאסוף את הפרקים הכי חזקים, הכי מואזנים והכי ויראליים של הפודקאסט עד היום.
מקום 1- הפרק הראשון של הפודקאסט עם נדב פרסמן המשנה למנכ"ל קריאייטיב של מקאן
כן, שנתיים אחרי, אף אחד עוד לא הדיח את פרסמן מהמקום הראשון (חוץ מהפרק ההוא שלא מאפיין את הפודקאסט ולכן אני לא מחשיב אותו).
נדב מספר למה הם לא שולחים עבודות לקקטוס השנה, על החלק שלו בתור הזהב של באומן, איך התחיל הרומן עם מקאן, הסיפור המלא על הפרידה מלובטון, האם הוא מרגיש שהוא מספק את הסחורה במקאן ועוד.
מקום 2- פרק 52 עם גדעון עמיחי, בעלים של no no no no no yes
יש כאלה שמעריצים אותו, יש אחרים שאוהבים לזלזל בו אבל כנראה שאף אחד לא יכול להתעלם ממנו. גדעון כובש את הטבלה במקום השני עם פרק ארוך, מעמיק ואישי במיוחד.
פרק שהוקלט לפני שנה, אחרי פסטיבל קאן ובו דיברנו על האכזבה שלו כשחזר בידיים ריקות, על מידת ההשקעה של משרד כמו שלו בתחרויות ופרסים וגם קצת על הענף. שוחחנו על המשרד החדש שהקים, על הבחירה באנשי קריאייטיב ותיקים והתגובה שלו לביקורת כלפיו, מה הוא חושב על תדמית ה"יפה יפה" שדבקה בו. לבסוף דיברנו על הבעיות של מנהלי השיווק והמנכלים היום ואיך לא, על העזיבה משלמור וההרגשה שלו כלפי מה שקרה למשרד מאז.
מקום 3 - פרק 14 עם מירב עוז בעלת סוכנות ההשמה בענף הפרסום והשיווק
אורחת מפתיעה במקום השלישי ואולי בעצם לא כזאת מפתיעה כי בינינו, מי מאיתנו לא מחפש עבודה או עובדים כמעט בכל רגע נתון. בשיחה עמוקה ומקיפה עם מי שיודעת הכל ומכירה הכי טוב את ענף הפרסום דיברנו על: החוסר בתקציבאות, הביקוש לארטים, על הקושי למצוא עבודה אחרי חופשת לידה, על מקצועות הדיגיטל החדשים, המחסור בכוכבים בתחום הקריאייטיב, על אנשים מעל גיל 40, ואיך לא, על התנאים, השעות וכמובן על המשכורות בענף
מקום 4 - פרק 26 עם מעיין פרוינד, בעל סוכנות המיתוג Awesome
גם התוצאה הזו הפתיעה אותי קצת כי היו שמות יותר "גדולים" בפודקאסט ממעיין ובכל זאת, הוא כנראה יצא יותר עניין ואולי בצדק. מעיין הוא סיפור הצלחה גדול ומעורר השראה על איך תוך מספר שנים הצליח להקים סוכנות מיתוג שעובדת עם חלק מהמותגים הכי גדולים בארץ. דיברנו הרבה על ההבדל בין מיתוג לפרסום ומה הסיבה שהוא לא עושה כמעט פרסום, למה הוא מאמין כל כך בחשיבות העיצוב, על הדרך והקשיים של הקמת העסק, על העבודה עם הודיס, וגם למה אין לו בעיה עם הקמפיין האחרון של בר רפאלי והאח שלה.
מקום 5 - פרק 15 עם אלון זייפרט, אחד מאנשי הקריאייטיב הישראלים הבכירים ביותר בעולם
את החמישייה הראשונה חותם מורי ורבי, אחד מאנשי הקריאייטיב הכי טובים שאני מכיר. זייפרט עצמאי היום, עובד עם המותגים הכי גדולים (סודה סטרים, גוגל ועוד) ובין השאר הוא סטוריטלר אדיר כפי שניתן לשמוע גם בפרק עצמו. דיברנו לא מעט על התקופה הארוכה שלו בחו"ל והעבודה עם המותגים הבינלאומיים הגדולים ביותר, על החזרה לארץ ובעיקר על התשוקה האמיתית שלו- יצירות הקריאייטיב האמנותיות שלו שלא קשורות בכלל לפרסום.
Opmerkingen