top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך משווקים היום לצעירים? פרק 340 אלכס סקליאר משנה למנכ״ל טינק



כבר היו פרקים על פרסום לצעירים בעבר אבל התחום הזה משתנה מאוד מהר ולכן עניין אותי לשמוע קודם כל איך דור ה-z עובר את תקופת המלחמה ואז להבין איך נכון להגיע אליהם היום ומה נחשב חדשני, עכשווי ובעיקר אפקטיב. לשם כך הזמנתי את המשנה למנכ״ל של טינק, המתמחה בפרסום לגיל הזה.

 

דיברנו על תופעת הקהילות שחיה ב-close friends באינסטגרם ואיך מנצלים אותה לצרכים שיווקיים, על איך נוצרים טרנדים בטיקטוק והאם ואיך אפשר לייצר טרנדים עבור מותגים, איפה הצעירים מחפשים ברשת (רמז לא בגוגל), מה זה ״מוברים״ ומה ההבדל בעבודה איתם בהשוואה לעבודה עם משפיענים וגם, על רילז, יוטיוב וההשוואה הלא הוגנת מול הפרסום הקלאסי בטלוויזיה ובשילוט.

 

דיברנו גם על השינויים שטינק עברו עם השנים, למה עברו לטפל גם בגילאים יותר גדולים ולא רק בבני נוער, מה מבדל אותם מכל משרדי הסושיאל והמשפיענים בשוק וגם, על הכישלון האישי שלו ומה היה הקמפיין שבגללו הם הפסידו את הלקוח.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:

בספוטיפיי: http://tinyurl.com/2cfm99sf

או פה באתר:



 

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

 

כל מה שחדש בעולם מחכה לכם בעמוד האינסטגרם המתחדש: https://www.instagram.com/creative.first/

 

דיונים על פרסום, שיווק וקריאייטיב בקבוצת הפייסבוק הגדולה בארץ לפרסום ושיווק:https://www.facebook.com/groups/createam

 

מוזמנים לעקוב גם בלינקדאין:https://www.linkedin.com/in/meiran-pachman/

 

 

126 views

コメント


bottom of page