Meiran Pachman
איך נכון לייצר פרסום בטיקטוק? ear catcher 257 עם מיה דגן יוצרת טיקטוק
מיה דגן היא אחת מהמשפיעניות הגדולות היום בארץ בטיקטוק ובאינסטגרם וככזו, היא עובדת המון עם מותגים ומייצרת להם שת״פים מסחריים שמביא מאות אלפי צפיות וכן, גם מייצרת להם מכירות של ממש.
דיברנו בפרק על ה״פרסום של העולם החדש״ לעומת הפרסום הקלאסי, איך הפכה לכוכבת טיקטוק, איך מתמחרת את עצמה, ובעיקר, איך נכון לדעתה לייצר פרסום ותוכן מסחרי בטיקטוק, מה אסור לעשות, מה זה ״הוק״, מה דינו של סרט פרסומת שמשודר בטיקטוק, למה עדיף לצלם מהטלפון וגם, לאילו מותגים היא אומרת לא ומה היא בחיים לא תסכים לפרסם.
דיברנו גם על הפרסום הממומן, מתי זה מתאים ומתי היא פחות מאמינה בזה, מה היא מעלה לאינסטגרם ומה לטיקטוק, איך היא מתמודדת מול הלקוחות וגם, מה תפקידם של אנשי הקריאייטיב ברשת הצעירה ועל ההבדל בין תכנים פרסומיים לבין תכנים שהיא מייצרת כדי למכור אונליין ולמה היא חושבת שהיא פחות טובה בזה.
שיחה מקצועית מלאת אנרגיה וצחוקים, משולבת בהמון נושאים כאילו לא קשורים, אבל מאוד מעניינים ורלוונטיים למי שרוצה להכיר את הדור שלה.
מוזמנים להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים.
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/5xj4rhmy
או פה באתר:
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments