top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך כותבים פרסומות אופנה? פרק 317 עם מיקי תורג׳מן מנהל קריאייטיב


אין הרבה אנשים בארץ שיודעים לעשות פרסומות לתקציבי אופנה. למעשה, מדובר בהתמחות ששייכת למעטים בלבד. אחד מהם הוא מיקי תורג׳מן שעושה כבר שנים קמפיינים לתקציבי אופנה גדולים ונחשב אחד מהמקצוענים בתחום.

היה חשוב לי לברר איתו למה לרוב הסרטים אין קונספט, למה יש מעט מאוד סרטי אופנה עם עלילה ואיך לעזאזל כותבים את התסריטים לסרטונים המופשטים הללו שמבוססים בעיקר על ארט יפה, מוסיקה, עריכה וכד׳.

שמעתי ממנו איך הפך לאיש קריאייטיב שמתמחה באופנה, למה לא כל איש קריאייטיב יכול לעשות את זה טוב ומה צריך להיות למיות למי שמחליט להתמחות בתחום. דיברנו הרבה על הקמפיינים שיצר לאורבניקה ולמאניה ג׳ינס, איך יצרו אסטרטגיה לכל מותג וגם, איך מנהלים את הקריאייטיב גם באינסטגרם ואצל המשפיענים ואיך לא, כמה מהפכת ה-ai תשנה את הקריירה שלו ואיך הוא נעזר בה עכשיו.

פרק עם תשובות לכל השאלות שתמיד עניינו אותי כקופירייטר ובוודאי יעניינו מנהלי.ות שיווק של תקציבי אופנה ודומיהם.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או לחצו

לפרק באפל: https://tinyurl.com/4hhuce69

לפרק בספוטיפיי: https://tinyurl.com/cb39x5uw

או פה:


הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית.https://www.smoove.io/

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

39 views

Comments


bottom of page