top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

מה תפקיד הקריאייטיב בפרסום? פרק 224 עם עפר יער, שותף בברוקנר-יער-לוי



עפר יער הוא אחד השותפים הקריאייטיבים במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי. הוא מנהל קריאייטיב ותיק שהצליח יחד עם שותפיו להביא את משרד הפרסום שלהם לעשירייה הראשונה של המשרדים בארץ.


בשיחה איתו, ניסיתי להבין מה התפיסה הקריאייטיבית שלו ומה בעיניו תפקיד הקריאייטיב במשרד פרסום (רמז: שונה מאוד משלי), איך הוא מודד קריאייטיב טוב, מה הוא חושב על פרסים, על שמרנות קריאייטיבית, למה הוא לא נגד מחזמרים וגם, על תקופת הזוהר של הקריאייטיב בשנות ה-2000.


דיברנו על מצב העובדים בענף, למה מפריע לו שמכתימים ענף שלם, על שעות העבודה, על התנאים של היום לעומת התנאים של פעם, על חוסר אנושיתו, על הדרישות של הדור החדש ואיך הם כמשרד מתמודדים עם התחרות מול ההייטק.

לבסוף דיברנו על המשרד עצמו, מה היתרון היחסי שלהם, למה צירפו בזמנו את יורם לוי ואיך עובדת החלוקה בינהם, על עבודת הדיגיטל והרכישה של ווב 3, איך הוא מצליח לנהל היום תהליכים מורכבים של אופליין ואונליין ומה הוא יעשה כשיתחיל להרגיש מבוגר מדי לא רלוונטי.


פרק עם אחד האנשים הנחמדים והמקצועיים שהכרתי, אבל גם עם לא מעט ויכוחים ומתח מקצועי, שהופכים אותו למעניין במיוחד.



 

רוצים לראות את הדוגמאות שסופרו בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

573 views

Commentaires


bottom of page