top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך ה-Ai משנה את העבודה היומיומית בפרסום? פרק 318 עם אפרת ימין ארט דיירקטור בקוואליטי סקור


לייצר סטוריבורדים וויז׳ואלים במידג׳רני, סרטונים בראנווי ובריינסטורמינג קריאייטיבי עם ה-chat gpt. ככה נראים חיי היום-יום של אפרת ימין, ארט דיירקטורית בסוכנות הדיגיטל קוואליטי סקור ואחת ממומחיות תחום ה-Ai בתעשייה שלנו.

זו הייתה שיחה פרקטית שבה ניסיתי להבין איך היא נכנסה כל כך מהר לתחום ואיך גם אנחנו יכולים לעשות את זה מחר בבוקר, איך הבינה המלאכותית יכולה לשנות את החיים שלנו כאנשי פרסום ושיווק, במה הטכנולוגיה החדשה עדיין לא טובה מספיק, מה מפחיד אותה במהירות שבה הכל מתקדם והאם כל ירקן יוכל להכין מחר קמפיינים לבד ולא יצטרף אותנו אנשי המקצוע.

פרק עם מידע למתחילים שרוצים להכניס את הרגל למים, אבל גם עם המון טיפים מעשיים גם למתקדמים ולאלו שכבר התנסו קצת ורוצים לשלב את הבינה המלאכותית יותר בחיי היום-יום שלהם.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher.

לפרק באפל: https://tinyurl.com/mvfmn963

לפרק בספוטיפיי: https://tinyurl.com/yck6z9wf

או פה באתר:


הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית.https://www.smoove.io/

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

77 views

Comments


bottom of page