top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך מביאים רייטינג? פרק 294 עם עינת שיר אקר, תסריטאית הפרומואים של ערוץ 13



אחרי שנים של נסיונות כושלים... הוא הצליח לחטוף אותה לאולפן הערב פחמן vs אקר וכל הסודות מאחורי תעשיית הפרומואים נחשפים ספויילר: אתם הולכים לאהוב את זה

ביקשתי מעינת שיר אקר, לנסח פרומו לפרק המשותף שלנו, כי זה עיקר העבודה שלה בשנים האחרונות- לכתוב פרומואים לטלוויזיה. אחרי שבילתה עשור כקופירייטרית במשרדי הפרסום הגדולים, עינת עברה למחלקת הפרומו של קשת, משם לרשת והיום היא בפרומותאוס, כותבת כמעט את כל הקדימונים שאתם רואים על המסך של ערוץ 13.

דיברנו על הדמיון וההבדל בין העבודה במשרדי פרסום לעבודה בטלוויזיה, למה עשתה את המעבר, איך נראה יום עבודה של כותב פרומואים, כמה טלוויזיה היא נאלצת לראות ביום, האם היא נאלצת לפעמים לשקר בפרומו ואיך מביאים צופים לתוכניות כמו הישרדות והאח הגדול.

דיברנו על היחסים בין מחלקת הפרומו למחלקת השיווק והתוכן, על העבודה והקונפליקטים בעבודה עם עורכי תוכניות הפריים טיים, כמה פרומו טוב יכול באמת להביא צופים, על קידומים בדיגיטל, בטיקטוק וברשתות החברתיות וגם, האם היא הייתה נכנסת לתוכניות הריאליטי להן היא כותבת את הפרומואים, ולמה אין מספיק נשים בקריאייטיב?

פרק עוצר נשימה, שישנה את חייכם(!) ובסופו שיר מקורי שעינת כתבה, הלחינה וביצעה.


מוזמנים ומוזמנות להאזין לפרק באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/58pd9dcn

או האזינו כאן באתר:


הפרק בשיתוף חברת knob, המתמחה בכתיבת, הלחנת והפקת מוסיקה לתחום הפרסום והמדיה בישראל כבר 15 שנים. נוב מייצרים מיתוגים מוסיקליים, סוניק ברנדינג, עדכניים בולטים וזכירים, שמחברים את הקהל למותג שלכם. https://knob.co.il/

ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

335 views

コメント


bottom of page