איך מביימים פרסומות ללא תסריט? פרק 245 עם במאית הפרסומות קרן חכמה
קרן חכמה היא אחת הבמאיות המובילות, המבוקשות והעסוקות בארץ. היא מביימת את כל סוגי הפרסומות אבל המומחיות שלה היא בסרטים היותר ויזואליום, ארטיסיטים, מופשטים ומורכבים שרואים על המסך.
דיברנו על הקושי לייצר ולמכור סוג כזה של פרסומות, על איך מתארים ללקוח סרט כזה לפני שצולם, על השימוש ברפרנסים, על התפקיד של צוותי הקריאייטיב בתהליך, על הבקשה החוזרת על עצמה לפצח סרט שאין לו רעיון או תסריט ברור, מה מיוחד בימי הצילום שלה, מתי היא מעדיפה תסריט תפור וסגור ומתי היא רוצה את החופש המוחלט שלה ואיך כל זה מתחבר לקליפ המפורסם toy שביימה בזמנו לנטע.
בהמשך דיברנו על השינויים שעבר עולם הפרסום עם השנים, על תחילת הדרך המקצועית שלה מול היכולת שלה לצלם היום סרטים עם הטלפון, על הבמאים ואנשי הקריאייטיב החדשים והצעירים, על רמת הקריאייטיב בארץ וגם, על איך במאים משווקים את עצמם, על איך זה לביים בחו״ל ועל כסף, איך מתקצבים את הסרטים המופשטים שהיא עושה והאם באמת כל פרסומת חייבת לעלות כל כך הרבה כסף.
פרק מלא קסם וסיפורים מלאי השראה עם אחת הבמאיות הכי מיוחדות שיש לנו בארץ.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Commentaires