!-- Google Tag Manager -->
top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

שייט ויראלי- החיבור המפתיע בין כוכב הטיקטוק, אוניית החלומות והוצאת הספרים.



 האם שמעתם על האונייה "הוונדר אוף דה סיז" (Wonder of the Seas) שיצאה למסע שיט אגדי בן 274 ימים סביב העולם והפכה למאוד פופולארית בטיקטוק.




אז עכשיו, אחרי שבועות של סיקור ויראלי אינטנסיבי על "השיט העולמי האולטימטיבי" של חברת השיט Royal Caribbean והנוסעים הצבעוניים שעל סיפונה, הגיע סוף סוף הרגע שכולם חיכו לו - השת״פ המסחרי הראשון שיווצר מההפלגה האגדית.



עכשיו תכירו את הטיקטוקר מארק סבסטיאן שפרסם סרטון וידאו ובו ביקש בתחנונים שמישהו "יעלה אותו על השיט כדי שיוכל לעקוב אחרי הדרמה הימית" .




מי שהרימה את הכפפה הייתה דווקא הוצאת הספרים אטריה שהציעה לממן בעבורו שהייה של 18 לילות על האונייה. בתמורה, סבסטיאן מקדיש את זמנו לקרוא את הרומן "האחרון" מאת ויל דין לאורך מסעו בים, ומוביל מועדון ספרים וירטואלי בשידור חי בטיקטוק.


הנה קטע מהטיקטוק של מארק שבו הוא מזמין את העוקבים לעזור לו לבחור ספר לקרוז.

ההאשטאג לשותפות #MarcReadsABook צבר כבר למעלה מ-8 מיליון צפיות בשבוע וחצי בלבד מאז תחילתו, מה שמראה שילוב מנצח בין תוכן ספרותי לבין הכוח הוויראלי העצום של רשת הטיקטוק.





188 views
bottom of page