Meiran Pachman
איך שרדנו 16 שנה של עצמאות? ear catcher פרק 258 עם אלון מוליאן, שותף בטוויסטד
וואי וואי, הפרק הזה הולך לעשות הרבה רעש... וזה נדמה לי בדיוק מה שמוליאן רצה ואפילו תכנן כשהגיע להתארח בפרק מיוחד ליום העצמאות.
אלון וטוויסטד חוגגים השנה 16 שנים של עצמאות וזה בדיוק הזמן לברר האם הם נמצאים במקום שבו חלמו להיות כאשר יצאו לדרך, איך התבגרו כמשרד וכאנשים, מה קרה לתעשייה בזמן הזה ומדוע ״הלקוחות לא שורטים להם את הדלת״ כדבריו.
אלון פותח פה כמעט על כל העולם: על המשרדים הגדולים, על עיתונות הפרסום בדגש על ענת ביין, על איגוד הפרסום, על הלקוחות המתעללים והמכרזים הבלתי הוגנים ואפילו על ״יושבי המרפסות״, כך הוא מכנה את צוותי העצמאים-פרילנסרים הבכירים שלוקחים תקציבים ממשרדי הפרסום.
לצד החלק הלוחמני, מתגלה בפרק גם אלון רך יותר שמספר על המסע שעשה משכונת העוני שבה גדל, על תהליך ההתבגרות שלו, על המסע הרוחני שהוא עובר ומה הוא יעשה אם יציעו לו היום לרכוש את החברה ולעשות אקזיט.
פרק גדוש דיונים מעניינים על השינוי שכל התעשייה עברה, על היחלשות הקריאייטיב, היעלמות המשרדים הקטנים, הנהירה להייטק ולאן כל זה הולך.
פרק שלא תוכלו להרשות לעצמכם לפספס.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments