Meiran Pachman
איך הופכים למעצמת קריאייטיב? פרק 311 עם ניר רפואה לשעבר סמנכ״ל הקריאייטיב של מקאן ניו-יורק
אחרי 7 שנים בניו-יורק ו-3 שנים באירופה, ניר רפואה חוזר לארץ כסמנכ״ל הקריאייטיב של ליאו ברנט (וכמרצה הראשי באירוע גרנות), כדי לנסות להביא לשוק המקומי את הידע, הרעב והתחרותיות שצבר בתפקידים הגלובליים.
דיברנו הרבה על המצויינות הקריאייטיבית בעולם מול הבינוניות הישראלית. מה גורם לסוכנויות במזרח אירופה לייצר מהלכים שזוכים בפרסים, איך הבידוד הגיאוגרפי של ישראל קשור לזה ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לפצות על כך.
הקשיתי עליו לא מעט. ניסיתי להבין ממנו האם קריאייטיב שזוכה בתחרויות משפר באמת את התוצאות עסקיות או שאולי הוא מקדם בעיקר את סוכנות הפרסום והאם שווה להשקיע בהפקות ורעיונות בשוק כל כך קטן כמו שלנו.
שמעתי ממנו על סיפור הקריירה המרתק שלו, על הקמפיינים האדירים שיצר כמו ״בוקרשט, לא בודפשט״, על המעבר המטורף לניו-יורק, על ניהול קריאייטיב בחו״ל, על עבודה עם הבמאים ואנשי המקצוע הכי טובים בעולם, איך מביאים כל כך הרבה אריות, כמה הזכייה תלויה בקייס סטאדי, האם הוא מאמין שהוא יוכל להפוך גם את ישראל למעצמת קריאייטיב שזוכה בפרסים העולמיים וגם, למה חזר לארץ ולמה בחר דווקא את ליאו ברנט.
אחד הפרקים הכי טובים וחשובים של השנה. את הפרק הזה אסור לכם להחמיץ.
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים. חפשו את ear catcher.
הפרק באפל: https://tinyurl.com/3jneskwm
הפרק בספוטיפיי: https://tinyurl.com/2s4dnc48
או כאן באתר:
ניר רפואה ירצה באירוע גרנות 2023 שיתקיים השנה ב-15.6.23 בשיתוף המכללה מינהל בהובלת בית הספר לתקשורת. מוזמנים לרכוש כרטיס בהנחה של 50 ש״ח בהכנסת הקוד first:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית.https://www.smoove.io/
להצטרפות לניוזלטר החדש של הענף: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/
Comments