top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

אל תקראו לנו חברת סושיאל! פרק 335 עם דולב משה שותף ומנכ״ל בחברת fresh



הוא עובד עם יצרני תוכן ומשפיענים, רוב התכנים שלו מתפרסמים בדיגיטל ובסושיאל ובכל זאת, הוא מתעקש שהוא לא משרד סושיאל וגם לא חברת משפיענים, אלא חברת תוכן בדיגיטל שעובדת עבור כמה מהחברות הגדולות במשק כמו ביימי, kfc, יוניליבר, סמסונג, שטראוס ועוד. 

 

דיברנו על יצירת תוכן עכשווי, על המושג cultural marketing ואיך הוא מיישם אותו על לקוחותיו, איך בונים נבחרות של מייקרים, למה הוא פחות מאמין בשיטות הסושיאל הקלאסיות של דאחקות ו-rtm לדבריו או  במשפיענים עם קוד קופון וגם למה הוא יוצא נגד הטרנדים בטיקטוק ומה ההבדל בין טרנד למגמה רחבה?

 

פרק מזווית שונה על עולם הדיגיטל שבו דיברנו גם לא מעט על המצב הכלכלי בעקבות המלחמה, על הצורך של הלקוחות לייצר מכירות מהירות והאם אפשר לתת מענה לצורך הזה באמצעות תוכן.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:

בספוטיפיי: https://tinyurl.com/yckx9csn

או פה באתר:



 

הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. מבצע מיוחד לחודש נובמבר: 50% הנחה לתשלום הראשון (חודשי או שנתי): https://www.smoove.io/he/meiran_creative-first_co_il/ עם הקוד: kehila_creative50 (לקוחות חינמיים או חדשים בלבד)

 

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

 

לפרטים על ההרצאה ״10 המהלכים השיווקיים והפרסומיים הכי טובים של 2023״:https://www.creative-first.co.il/best2023

 

57 views

Comments


bottom of page