top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך מכניסים קריאייטיב לתוכן וידאו? פרק 291 עם רודריגו גונזלס מנכ״ל ובעלים של veo



איך כותבים תסריט יצירתי לאנשי מכירות? איך מכניסים קריאייטיב לסרטוני תוכן כמו סרטוני מוצר, סרטונים ללמידה ארגונית, לאונבורדינג ולמיתוג מעסיק?

רודריגו גונזלס היה פעם כוכב טלוויזיה, אבל כבר הרבה שנים שהוא מתמחה ביצירת תוכן וידאו שאינו פרסומת. תחום שהפך למבוקש ותחרותי בשנים האחרונות. בשיחה משותפת דיברנו על האתגר בכתיבת והפקת תכנים כאלו, איך מצליחים לחדש ולהיות יצירתיים גם בנושאים פחות סקסיים וגם, איך מנהלים כזו אופרציה ומצליחים להיות רווחיים.

דיברנו הרבה גם על השינויים שעוברים היום אנשי הקריאייטיב, על כניסת הקריאייטורים, על תכנים לטיקטוק ולאינטגרם ומה עושים כשכל עובד היום מייצר תוכן עצמאי מהנייד וכשהטכנולוגיה מאפשר לכל אחד לייצר תוכן באופן אוטומטי.

פרק על יצירה וקריאייטיב מזווית קצת אחרת וסופר מעניינת.


מוזמנים ומוזמנות להאזין לפרק באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher



בספוטיפיי: https://tinyurl.com/5c88nnse


או האזינו פה באתר:



הפרק בשיתוף חברת knob, המתמחה בכתיבת, הלחנת והפקת מוסיקה לתחום הפרסום והמדיה בישראל כבר 15 שנים. נוב מייצרים מיתוגים מוסיקליים, סוניק ברנדינג, עדכניים בולטים וזכירים, שמחברים את הקהל למותג שלכם. https://knob.co.il/

ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/

 

אוהבים.ות את הפודקאסט? אשמח אם תפרגנו לו בתחרות הפודקאסטים של גיקטיים ותצביעו עבורו בקטגוריית השיווק. https://tinyurl.com/yzf6hxsr

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

184 views

Comments


bottom of page